Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 15.07.2007, 11:21
tonnisata:n Avatar
tonnisata tonnisata ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.06
Sijainti: Pyhäjärvi
Viestit: 1.120
Perusasetus

Juu, eli sopii siis. Mut eikös sitten se kardaani käy lyhyeksi jos loota on lyhkäsempi vai miten ? Onko niin pienestä se kiinni, että siitä pooriosasta se pituus ero kumminkin tasottuu tms ?

Onkos noiden laatikoiden päävaihteistojen sisäosissa mitään samoja akseleita tms vaihtokelpoisia ? Ja vielä, mahtaako takapotkusen hiluksin lootassa olla samoja osia kuin nelivedon jos ajatellaan just saman-näköisiä autoja , eli näitä ln 110 ja sen takavetoversio ?

Millästavoin tekasit sen siirron siihen tukilaakeriin ?

Juu niin ja vielä semmonen että onko etukardaani ihan "pulttaakiinni" homma, että siinä sattuu mitat yms kohdilleen ?



tuntuuko että onnistuu ?

Edited by - tonnisata on 15/07/2007 12:24:47
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patroolin laatikoiden erot? junnu78 Tekniikka & Jutustelu 13 12.03.2008 17:18
HJ60 kestävyys ss125 Tekniikka & Jutustelu 16 20.12.2006 22:04
2L-T:n kestävyys? Setä Tekniikka & Jutustelu 7 19.03.2005 21:27
Akselin kestävyys kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 21 06.11.2003 22:21
muncie m-20 (m-21) kestävyys? Vuosimallit 1963-1967 2 04.09.2003 07:58


Sivu luotu: 15:30 (GMT +2).