![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Juu, eli sopii siis. Mut eikös sitten se kardaani käy lyhyeksi jos loota on lyhkäsempi vai miten ? Onko niin pienestä se kiinni, että siitä pooriosasta se pituus ero kumminkin tasottuu tms ?
Onkos noiden laatikoiden päävaihteistojen sisäosissa mitään samoja akseleita tms vaihtokelpoisia ? Ja vielä, mahtaako takapotkusen hiluksin lootassa olla samoja osia kuin nelivedon jos ajatellaan just saman-näköisiä autoja , eli näitä ln 110 ja sen takavetoversio ? Millästavoin tekasit sen siirron siihen tukilaakeriin ? Juu niin ja vielä semmonen että onko etukardaani ihan "pulttaakiinni" homma, että siinä sattuu mitat yms kohdilleen ? tuntuuko että onnistuu ? Edited by - tonnisata on 15/07/2007 12:24:47 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| patroolin laatikoiden erot? | junnu78 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 12.03.2008 17:18 |
| HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
| 2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
| Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |
| muncie m-20 (m-21) kestävyys? | Vuosimallit 1963-1967 | 2 | 04.09.2003 07:58 | |