Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 15.07.2007, 11:12
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Joo sopii paikalleen melko heittämällä kannatin laakeria pitää siirtää vähän eteen päin kun uudemman loota on vähän lyhyempi.
Laatikon kannake kumi uudemmasta ni ei tarvi patentoida mitenkää. Sitten se etu kardaanin laippan pulttijako ja vähän sähköjohtoja suunnittellee erilain. nii ja se pikku keppi vanhasta.
Hitaan puolen välitys on ainakin vähän hitaampi ku vanhassa, ja on koko paketti vähän painavampikin että luulis sen olevan kestämpikin.
Itellä nyt ollu 2000km ajossa ja vielä kestänyt, ku ln110 lootasta lähti hampaat jo 7400km ajon jälkeen uusista akseleista.





Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patroolin laatikoiden erot? junnu78 Tekniikka & Jutustelu 13 12.03.2008 17:18
HJ60 kestävyys ss125 Tekniikka & Jutustelu 16 20.12.2006 22:04
2L-T:n kestävyys? Setä Tekniikka & Jutustelu 7 19.03.2005 21:27
Akselin kestävyys kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 21 06.11.2003 22:21
muncie m-20 (m-21) kestävyys? Vuosimallit 1963-1967 2 04.09.2003 07:58


Sivu luotu: 09:37 (GMT +2).