![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Joo sopii paikalleen melko heittämällä kannatin laakeria pitää siirtää vähän eteen päin kun uudemman loota on vähän lyhyempi.
Laatikon kannake kumi uudemmasta ni ei tarvi patentoida mitenkää. Sitten se etu kardaanin laippan pulttijako ja vähän sähköjohtoja suunnittellee erilain. nii ja se pikku keppi vanhasta. Hitaan puolen välitys on ainakin vähän hitaampi ku vanhassa, ja on koko paketti vähän painavampikin että luulis sen olevan kestämpikin. Itellä nyt ollu 2000km ajossa ja vielä kestänyt, ku ln110 lootasta lähti hampaat jo 7400km ajon jälkeen uusista akseleista. Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patroolin laatikoiden erot? | junnu78 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 12.03.2008 17:18 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |
muncie m-20 (m-21) kestävyys? | Vuosimallit 1963-1967 | 2 | 04.09.2003 07:58 |