![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Mullon HooJiissä lisäjouset jo jonkun edellisen omistajan toimesta laitettuna. HooJii muistuttaa sekä ääniltään että ajo-ominaisuuksiltaan viime vuosisadan alkupuoliskon ratakilpuria. Ei paljoo kallistele, vaikkei vakainta olekkaan!
Tulevaisuudessa (jos taloremontti, ruoste ja jokin muu käyttis suovat) lähtee lisäjouset hittoon ja jokin järkevämpi ratkaisu tilalle (SOA?). A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajeron lisäjouset | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.10.2010 12:30 |