Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 16.07.2007, 07:35
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

Lainaus:
quote:
tänää ku oli nii epävakainen ilma ni piti kasata putken taivutin, mikä on ollu kesken jonkun aikaa, mut muuttu hovissa homma ja tulikin tällästä taivutinta värkkäiltyy ku löyty sopeva vaihdeloota jos huomenna sais illalla testailla kuinka taittuu ja on kivempi ku on sähkö moottorikin ,pitäs ruveta ryppyymäti vääntymään.
Sitten vaan kuvia valmiista taivutuksesta.
Mikä OD tuolla kuvissa olleella putkella oli? Näyttäis aika tiukalta tuolla lestillä tuo taivutussäde<img src=icon_smile_shock.gif border=0 align=middle>
Ookkona itse sorvaillut nuo lestit vai ostanu valmiina? Aikas siistii jälkee nimittäin<img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle>

Muistitko käyttää <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/search.asp
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
o: putkentaivutin fedi O/M/V Muut 0 21.03.2008 18:53
Putkentaivutin haussa SamiN Tekniikka & Jutustelu 13 02.12.2006 11:49
Putkentaivutin SoSo Chit-Chat 6 21.07.2006 04:54
Putkentaivutin..taas.. Tekniikka & Jutustelu 2 02.06.2006 09:18
O:Putkentaivutin 50mm+ jne SuurSyömäri O/M/V Muut 0 03.04.2005 09:40


Sivu luotu: 07:31 (GMT +2).