Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 04.07.2007, 18:12
ärjy:n Avatar
ärjy ärjy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.06.06
Sijainti: joensuu
Viestit: 1.103
Perusasetus

no se meni remonttin ku pamahti kannentiiviste. elikkäs se kannen hitsaus/oikaisu, koko järjestelmän pesu sisältä ja kaikki tiivisteet uusiks.. nii ja jakopään osat kaikki uusiks.. osa jakopäästä nimittäin löytyi öljypohjasta.. ne laahaimet oli hajonnu ja tippunut sinne.. kansi piti hitsata koska jäähykanavat oli syöpynyt todella pahasti. yli 10mm isommat oli ne. kohtuu arvokasta touhua, vajaa 1500ööriä.. mut kun kävin kokeilemassa sitä niin tuntui kyl eri vehkeeltä.. vakio-välityksillä voi ajaa vitosella 35" renkailla! omassa 36" ja nelosvaihde alkaa olla turha.. heh. omaan oli tarkoitus se jakopää remppa tehdä pikapuoliin, oli sen verran roisin näköinen se toinen ku avattiin..

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Öljynpaineista Tekniikka & Jutustelu 12 25.05.2005 15:50


Sivu luotu: 16:32 (GMT +2).