![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
|||
|
|||
![]()
iveco on tosi pitkäiskuinen, joten lohko on huomattavasti normaalikonetta korkeampi.
Välilevyn teko olisi ollut hankalempaa kuin täytehitsaaminen. Ivecon pultireiät oli lähes samat kuin uazin, joten välilevyn pultit olisi sattuneet suunnilleen vastakkain. Moottoria on nelisylinterisenä ésim fiatin nc50:ssa jne |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uaziin efi | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 48 | 12.11.2007 19:51 |
Lukkoperä (t) uaziin | kalkkuna | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2006 20:59 |
Jeepin 2.5 Dieselkone? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.11.2005 17:36 | |
Uaziin lukot | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 23.09.2005 13:57 |
bronco 2 + bj:n 3l dieselkone ja lootikkokin | O/M/V Muut | 8 | 30.05.2005 05:38 |