Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 01.07.2007, 12:42
Valko-bandiitti Valko-bandiitti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.09.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 342
Perusasetus

iveco on tosi pitkäiskuinen, joten lohko on huomattavasti normaalikonetta korkeampi.
Välilevyn teko olisi ollut hankalempaa kuin täytehitsaaminen. Ivecon pultireiät oli lähes samat kuin uazin, joten välilevyn pultit olisi sattuneet suunnilleen vastakkain.
Moottoria on nelisylinterisenä ésim fiatin nc50:ssa jne

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uaziin efi -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 48 12.11.2007 19:51
Lukkoperä (t) uaziin kalkkuna Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2006 20:59
Jeepin 2.5 Dieselkone? Tekniikka & Jutustelu 5 13.11.2005 17:36
Uaziin lukot Kupla Tekniikka & Jutustelu 35 23.09.2005 13:57
bronco 2 + bj:n 3l dieselkone ja lootikkokin O/M/V Muut 8 30.05.2005 05:38


Sivu luotu: 11:46 (GMT +2).