Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 30.06.2007, 22:25
ZTR ZTR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.05.07
Sijainti: Jämsänkoski
Viestit: 171
Perusasetus

Nelonen on suora vaihde, ja kun voimansiirto ei äännä 4:lla, voidaan päätellä vika päävaihteistoon. Jakis huutaisi myös nelosella. Eläpä ajele ollenkaan, koska pian sitä ei enää tartte laakeroida, koska ajat rattaiden hammaskulmat paskaksi!! Jos oleilet lähellä jyväskylää, kysäseppä Kuuselan Arilta laakerointia (toimitilat CROSS4WD yhteydessä). Hommaa ei kannata antaa kenelle tahansa. Jakopuolihan kannattaa laittaa samalla uusiksi ja nelivedon kytkinrympit. Jakispuolella pari ei stanu laakeria, joten pakko ostaa TOYOTAlta suoraan. Jakispuolen laakerit n 300e (muistinvarainen arvio). Paljonko auto ajettu?? jos sen perus 420tkm, on joko ruuvattu tai taas hyvä esimerkki HJ:sta, jonka laatikko ajettu auton historian aikana paskaksi väärällä käytöllä!!! Takuuhuoltojen loputtua ajettu seuraavat 300tkm ilman öljyn vaihtoja/tarkastusta/vedätetty vitosella 60-70km/h /v...tun painavaa kärryä 5:lla.. Ja samalla pitää laittaa huohotus jakopuolelle, joko täyttöpropusta tai poraamalla 6mm reikä vaihtoiestojen väliin reilusti öp:n yläpuolelle!!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 03:07 (GMT +2).