Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 30.06.2007, 16:08
Jortsu Jortsu ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.06.07
Viestit: 4
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Moottorin korvakot piti tehdä uudet, koria korottaa 2 tuumaa ja ivecon kytkinkoppaan hitsata alumiinia lisää jottas sen sai pultattua uazin laatikkoon kiinni. Pikku hommia tietysti, kaasuvaijerit, pakoputki, rintapellin muokkausta yms.
Ongelmaksi muodostuu nykyään varmasti moottorin paino suhteessa uazin omaan pataan. Tilavuus ja teho ei tietyillä järjestelyillä, samaa pataahan löytyy alkaen jostain 2 litrasta aina 3.9 litraan. Tämä tietysti vain jos aikoo leimata laitteen.
Moottorina ainakin tuo uudempi jakajapumpullinen on hyvä, käyntiinlähtö pakkasellakin hieno, alavääntö huima. kierroksia ivecosta löytyy noin 90 km vauhtiin.
Helpointa tietty jos käyt paikan päällä katsomassa.



Edited by - Valko-bandiitti on 29/06/2007 08:46:21
Kiitos vastauksesta

Tyhmä kysymys: Voiko kytkinkopan hitsaamisen sijaan tehdä jonkilaisen välilevyn?
Toinen tyhmä kysymys: Miksi tarkalleenottaen koria piti korottaa? Konepelti ei olisi mahtunut enää kiinni?
Olen vähän noviisi näissä koneenvaihtohommissa.

Missä vekottimessa tuo moottori on alun perin ollut?



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uaziin efi -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 48 12.11.2007 19:51
Lukkoperä (t) uaziin kalkkuna Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2006 20:59
Jeepin 2.5 Dieselkone? Tekniikka & Jutustelu 5 13.11.2005 17:36
Uaziin lukot Kupla Tekniikka & Jutustelu 35 23.09.2005 13:57
bronco 2 + bj:n 3l dieselkone ja lootikkokin O/M/V Muut 8 30.05.2005 05:38


Sivu luotu: 15:48 (GMT +2).