![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa Pirate4x4:n jutussa tosin mainitaan, että esim. tyypillisesti D44:n orkkisvetareista löytyvässä kavennuksessa ei ole ideana jännityshuipun tasaaminen vaan sulakkeen aikaansaamien. Jännityshuippua jos tasaataan, tulisi vetarin jatkua boorien jälkeen ohuempana kuin sitä ennen.
D44:ssä kyseessä on valmistuksen helpottaminen sekä "sulakkeen" aikaansaaminen -> tuosta kohden vetarin on tarkoitetu katkeavan jos jokin paikka tasauspyörästössä jumiutuu. Tässä kuvassa se on yksinkertaistettuna: ![]() Kyllä mall crawlerillakin pääsee. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: UAZin koneistettu kansi | ideanikkari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 10.11.2009 16:15 |
Onko pronssiholkki jäännyt vetariin kiinni HJ:ssä? | hector | Tekniikka & Jutustelu | 47 | 17.04.2007 21:16 |