Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 24.06.2007, 23:48
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Tuossa Pirate4x4:n jutussa tosin mainitaan, että esim. tyypillisesti D44:n orkkisvetareista löytyvässä kavennuksessa ei ole ideana jännityshuipun tasaaminen vaan sulakkeen aikaansaamien. Jännityshuippua jos tasaataan, tulisi vetarin jatkua boorien jälkeen ohuempana kuin sitä ennen.

D44:ssä kyseessä on valmistuksen helpottaminen sekä "sulakkeen" aikaansaaminen -> tuosta kohden vetarin on tarkoitetu katkeavan jos jokin paikka tasauspyörästössä jumiutuu.


Tässä kuvassa se on yksinkertaistettuna:


Kyllä mall crawlerillakin pääsee.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: UAZin koneistettu kansi ideanikkari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 10.11.2009 16:15
Onko pronssiholkki jäännyt vetariin kiinni HJ:ssä? hector Tekniikka & Jutustelu 47 17.04.2007 21:16


Sivu luotu: 12:52 (GMT +2).