Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 20.06.2007, 23:44
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Varmaan ekana se etenemiskyky riippuu siitä rengastuksesta. Sen jälkeen lukoista, mutta sitä voi kompensoida teholla.
Veikkaan, että jos tuommosen uuden citymaasturin ja vanhan lukottoman hj-60:sen (tai vaikka lantikan) pistää viivalle samoilla gummeilla, niin pitemmälle mennään sillä jossa on enempi tehoa ja lukkoja. Tai sitten se vinssi. Joustot auttaa vähän, mutta vain vähän.

Lähtökohtaisesti jäykkäakseliset on parempia modifioinnin kohteita, koska etenemiskyvyn lisäys on helppoa.

Nimim. Hävisin Subaru Legacylle korotetulla HJ:lla. HJ upposi pellolla akseleistaan kiinni mutelikkoon, mutta subarua ei saanu samaan kohtaan kiinni jäämään vaikka kuinka yritti. Siinä riitti teho puhdistamaan sitämukaa kuvion...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä maasturi kyseessä? legro Chit-Chat 8 04.01.2008 15:31
Mikä maasturi se tämä lienee? riude Tekniikka & Jutustelu 12 29.11.2007 14:03
Mikä maasturi yleiskäyttöön/kakkosautoksi? Tekniikka & Jutustelu 11 25.10.2006 22:18
Mikä maasturi käyttöautoksi? puuhapate Tekniikka & Jutustelu 13 20.08.2006 19:41
Mikä maasturi kakkosautoksi? Tekniikka & Jutustelu 28 07.06.2004 11:27


Sivu luotu: 21:06 (GMT +2).