Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 18.06.2007, 05:58
Viitapiru Viitapiru ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.06.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 666
Perusasetus

onhan juuri nuita onkelmia ollu.melko tärkeäksi tekijäksi osoittautui flektien pyörimissuunta.
myös termarin modaaminen tuli ajankohtaiseksi,eli joutusin poraamaan 2kpl 7mm reikiä termarin laippaan.ilmeiseti vaikuttaa siten jotta ison vesimassan on parempi liikua pienellä virtauksella jatkuvasti kuin ilman reikiä äkikseltään hetkittäin jolloin lämpöjen heilahtelu oli huomattavan rajua.
konttisyylärille rakensin ns.jatkuvan ilmaus systeemin siten että syylärin yläreunasta johtaa 8mm letku paisarin nestepinnan yläpuolelle.
mutta sytkät ja syyläri (voi olla kattilakiveä) olis tietenkin oltava kohdillaan ennenkuin harkitsee jäähdytysjärjestelmään kajoamista.
ja viisaammat korjatkoon ja lisätköön em.reseptiä.
ainii vinttasin sähköflektit mäkeen niiden tehottomuuden ja suuren virrankulutuksen takia...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lock right edessä ja takana Tekniikka & Jutustelu 5 17.11.2007 21:21
ADR edessä ja takana - mitä tarkoittaa????? osmo Tekniikka & Jutustelu 4 06.09.2007 18:13
Chevyn 350 lämpöongelmat SamiN Tekniikka & Jutustelu 0 22.06.2006 21:52
Pakon edessä 2 tuska Romance and Relationships 0 13.11.2002 08:26
Pakon edessä... Lars Romance and Relationships 0 12.11.2002 19:24


Sivu luotu: 00:07 (GMT +2).