![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
onhan juuri nuita onkelmia ollu.melko tärkeäksi tekijäksi osoittautui flektien pyörimissuunta.
myös termarin modaaminen tuli ajankohtaiseksi,eli joutusin poraamaan 2kpl 7mm reikiä termarin laippaan.ilmeiseti vaikuttaa siten jotta ison vesimassan on parempi liikua pienellä virtauksella jatkuvasti kuin ilman reikiä äkikseltään hetkittäin jolloin lämpöjen heilahtelu oli huomattavan rajua. konttisyylärille rakensin ns.jatkuvan ilmaus systeemin siten että syylärin yläreunasta johtaa 8mm letku paisarin nestepinnan yläpuolelle. mutta sytkät ja syyläri (voi olla kattilakiveä) olis tietenkin oltava kohdillaan ennenkuin harkitsee jäähdytysjärjestelmään kajoamista. ja viisaammat korjatkoon ja lisätköön em.reseptiä. ainii vinttasin sähköflektit mäkeen niiden tehottomuuden ja suuren virrankulutuksen takia... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lock right edessä ja takana | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.11.2007 21:21 | |
ADR edessä ja takana - mitä tarkoittaa????? | osmo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.09.2007 18:13 |
Chevyn 350 lämpöongelmat | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.06.2006 21:52 |
Pakon edessä 2 | tuska | Romance and Relationships | 0 | 13.11.2002 08:26 |
Pakon edessä... | Lars | Romance and Relationships | 0 | 12.11.2002 19:24 |