Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.06.2007, 12:36
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.388
Perusasetus

Käytännön hyötynä on korkeintaan etuvoimansiirron kytkennän ja lepuuttamisen helppous, kun sen voi tehdä sisältä kabiinista: päälle jakolaatikon vivulla ja pois napista. Ei mitään muuta hyötyä.

Haittana on painekello letkuineen, sen käytövipu perään, sen paljetiiviste, anturit, merkkivalo, painonappi, solenoidiventtiili yms. sälää, eli paljon vikamahdollisuuksia. Semmoinen lisähaitta vielä on, että jos vetonivel sanoo riks-raks-poks, niin napalukon korvaava poorein varustettu navan hattu on otettava irti, että saa vetarin tumpin erotettua navasta, ettei se risa nivel pyöri navan mukana.

Olkoot noin niin kauan kun ne kilkkeet toimii, mutta korjaamaan en isommin ala, vaan mieluummin lukitsen sen mekaanisesti päälle ja vaihdan manuaalinapalukot tilalle.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on


Edited by - JiiPee on 14/06/2007 13:38:32

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan patrol automaatti napalukko laatikko Tekniikka & Jutustelu 2 04.02.2008 17:41
napalukko Tekniikka & Jutustelu 2 14.06.2007 16:29
O:Napalukko Raajärvi_Rules O/M/V Renkaat ja vanteet 0 10.10.2006 22:57
Hojoon automaatti? Viideo Tekniikka & Jutustelu 3 02.06.2004 07:19
napalukko evo2 Tekniikka & Jutustelu 4 01.12.2003 20:53


Sivu luotu: 00:05 (GMT +2).