Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 12.06.2007, 22:23
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Eikös se katkennut pinjoni ollut ihan rehellinen väsymismurtuma? Ainakin mitä kerkesin kardaaniin jäänyttä tumppia ihmetellä näytti se siltä, että halkeaman ulkoreuna oli jo ehtinyt hiukan ruostua ts. että särö on edennyt hitaasti.

Onko tarkastettu jos välityksestä löyty halkeamia esim. hampaiden tyvistä jne?

Ainakaan amerikkalaisten "pakastekuivaamat" Longfieldit eivät ole osoittautuneet mitenkään ihmeellisen hyviksi. En kyllä ole varma oliko niiden idea kylmempi karkaisun väliaine, jotta vaikutus ulottuisi syvemmälle, vaan nimenomaan tuollainen jälkikäteen suoritettava pakkaskäsittely. Vai oliko ehkä tarkoitus lämpökäsitellä uudestaan?

Yksi toimivaksi osoittautunut teräksisten kitkapintojen käsittely on suomalainen RVS-aine, ehkä tiedätkin jo? Vaikka onkin ihan eri tarina.



Edited by - JF on 12/06/2007 23:25:46
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Veneen sisäseinän materiaali + käsittely Saimon Chit-Chat 2 28.05.2008 16:39
ABS-muovin käsittely? J-T Chit-Chat 6 26.05.2008 21:20
Kuvan käsittely SoSo Chit-Chat 4 21.01.2005 23:16


Sivu luotu: 22:27 (GMT +2).