![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Heips Mitsugurut, ja miksei muutkin.
Kaunokainen alkaa olla sen verran harsittu kasaan että kehtais varovasti pilvisellä säällä käyttää näytillä, mutta se termari/lämmöt. Vaihdoin termarin ja sen sai ainoastaan niinpäin että se vahamötti on lohkoonpäin, näin sen uskoisin olevan ja toisinpäin se ei menekkään. Siltikin tyhjäkäynnillä syyläri pysyy kylmänä kuten letkutkin, vasta ajossa/ajon jälkeen paikat lähtee kuumenemaan. Onko tämä nyt sitten ominaista? Syylarista menee kyllä vesi läpi, eikä letkut ole pinkeenä. Ongelma tässä on se lämpömittari joka varmaankin näyttää omiaan kun nousee tappiin hissukseen, luulis että keittäis jo jos olis oikeesti niin kuuma. Termari on 81 tai 82, kuten kai on oikein. Life sucks, then you die... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Mitsubishi 2.5 TD Sylinterikansi 4D56 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.07.2007 04:33 | |
M: Mitsun TURBIINI | solihull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 18.04.2007 09:30 |
M: Pajeron 4D56 koneen nokka-akseli, keinuvivut | Kelaperse | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.02.2007 23:41 |
Mitsun "ylipaineventtiili" | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.11.2005 22:22 |
O: Pajeron suutinputki 4D56 koneeseen | veejii | O/M/V Muut | 4 | 21.04.2005 10:26 |