![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla pellin alla pörisee ja viheltää yksi 2.5TD. On käytetty ainakin pickupissa (Mazda B2500 ja "muualla kuin Pohjois-Amerikassa" 2000-luvun Ford Ranger) ja Mazda MPV tila-autossa ja sen rinnakkaismalleissa (rinnakkaismerkeissä):
http://www.japanmoottorituonti.fi/?view=moottorit&id=60 Ihan kelvollinen peruskone tuntuu olevan, ei mitään ihmeellistä hienoa ja hyvää, mutta ei toisaalta mitään kovin huonoakaan. Semmoinen arkinen peruspata. Esikammiokone, "sähkötön" jakajapumppu ahtopainetunnistimella, kaasuläpätön imupuoli, 2 imu ja 1 pakoventtiili per sylinteri, läpihengittävä kansi, pakosarja vasemmalla, remminokka, viskoflekti, startti oikealla. Sitten parilitrainen turbonakupata löytyy noista: http://www.japanmoottorituonti.fi/?view=moottorit&id=25 Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
murros remppa menneillään... hjelp! | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.02.2008 00:01 | |
mitsun turposta | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.06.2007 18:48 |
Nyt tarttis neuvoo! | Samppa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.02.2005 20:15 |
Jarrut polkiessa pehmeät, muttei pidä hjelp! | lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 21.01.2005 17:48 |
HJELP | Chit-Chat | 2 | 17.12.2004 13:56 |