Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 10.06.2007, 23:53
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Öljynpaineanturit (mittarilla ja EDICille) taisivat olla 1/8" putkikierteellä (sellainen varsin pienellä nousulla oleva). Banjoliitin taisi olla metrisellä kierteellä, mutta tästä en mene takuuseen.

3B-kone on 3,4-litrainen moottori jota tapaa mm. BJ-42:sta ja BJ-75:sta, kun taas vanhemmissa BJ-40:ssä oleva 3.0-litrainen kone on merkinnältään yksinkertaisesti B.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lj:n turbon päivitys. Setä Tekniikka & Jutustelu 7 04.02.2007 18:24
Turbon huoltoa Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 20 14.09.2006 13:36
Turbon huolto Tekniikka & Jutustelu 1 18.04.2006 16:12
Turbon letkut -P- Tekniikka & Jutustelu 14 01.04.2006 21:42
Turbon välijäähdytin sippis Tekniikka & Jutustelu 0 19.05.2003 11:55


Sivu luotu: 12:12 (GMT +2).