Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 10.06.2007, 20:24
matti-x matti-x ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.08.05
Sijainti: roi, .
Viestit: 135
Perusasetus

hmm.. kelaperse kai yrittää kuvallaan kertoa ettei laatikkoa tarvi irrottaa pakkirattaiden vaihtamisen takia???? Mutta siirtäjä ei irtoa jos ei laatikkoa avaa, ja jos avaa niin kannattaa vaihtaa laakeritkin samalla ja viritellä siirtäjää niin että pakkipyörä menee tarpeeksi syvälle. Me kyllä väänneltiin siirtäjä kohilleen ihan laatikon ollessa kuvanmukaisesti autossa kiinni.. laakerit löytyy laakerikaupasta eikä maksa maltaita, lukkorenkaan uran joutuu sorvaamaan tarvikelaakeriin.. vai muistelenkohan väärää autoa..?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suitsan välit HELLE Tekniikka & Jutustelu 1 29.08.2007 16:45
Serieksen pakki pomppaa pois päältä Niko Tekniikka & Jutustelu 4 27.08.2007 09:29
Suzukin pakki metelöi Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 21 29.05.2006 22:53
Suzukin pakki ei pysy päällä TommyS Tekniikka & Jutustelu 8 15.04.2006 22:21
o:suzukin pakki rattaat O/M/V Muut 3 26.03.2005 09:56


Sivu luotu: 12:57 (GMT +2).