![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Kai siinä on mahdollinen vikalista kun vaikuttaa.
Toisaalta myös se että joku viranomainen on tarkastanut auton kunnon saataa myös vaikuttaa hintaan. Vähän niin kuin asunnon kuntotarkastuskin tekee. __________________________________________________ ___________ Toyota HJ61, SOA, High Steer, Differential Locks, Maxxis Creapy 35"+BL, TML12000,TMLCompr., 24V and 12V system |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 24.04.2006 19:18 | |
| paljonko vinssit nostaa... | Niilo | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 06.10.2005 21:14 |
| Läjä nostaa lämpöö. | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.06.2005 10:29 | |
| Raudan hintaa? | Tikru75 | Chit-Chat | 4 | 25.02.2005 14:58 |
| Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? | MäIte | Health | 0 | 05.05.2002 17:56 |