Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 30.05.2007, 15:25
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kai ne levyt periaatteessa samanlaisia on ominaisuuksiltaan, 60 ja 61 sama boori, mutta HDJ ja myös HZJ on omansa. Navan jousituksessa voi mahdollisesti olla jäykkyyseroja.

Asetelmat on näissä kaikissa kiinnityksiltään vaihtokelpoisia ja muistaakseni jousilautasen korkeus likimain sama. Lautasjousen jäykkyydessä voi tietysti olla eroa, ja jos on, luulisi turbomalleissa olevan jäykimmät.

Olen kyllä samaa mieltä siinä, ettei 60:n kytkinkään ole sieltä heikoimmasta päästä.

Timop

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrol kytkimestä Tekniikka & Jutustelu 9 24.06.2007 20:18
Pajeron kytkimestä! ases Tekniikka & Jutustelu 0 02.12.2006 17:43
Mitsun kytkimestä vepele Tekniikka & Jutustelu 2 31.10.2006 09:52
apuva mazan koneen tietoihin tarttis kovasti ttapio Tekniikka & Jutustelu 10 04.09.2005 12:16
BJ tojon kytkimestä mikjus Tekniikka & Jutustelu 0 30.09.2003 08:32


Sivu luotu: 15:31 (GMT +2).