![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Kai ne levyt periaatteessa samanlaisia on ominaisuuksiltaan, 60 ja 61 sama boori, mutta HDJ ja myös HZJ on omansa. Navan jousituksessa voi mahdollisesti olla jäykkyyseroja.
Asetelmat on näissä kaikissa kiinnityksiltään vaihtokelpoisia ja muistaakseni jousilautasen korkeus likimain sama. Lautasjousen jäykkyydessä voi tietysti olla eroa, ja jos on, luulisi turbomalleissa olevan jäykimmät. Olen kyllä samaa mieltä siinä, ettei 60:n kytkinkään ole sieltä heikoimmasta päästä. Timop Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrol kytkimestä | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 24.06.2007 20:18 | |
Pajeron kytkimestä! | ases | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.12.2006 17:43 |
Mitsun kytkimestä | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.10.2006 09:52 |
apuva mazan koneen tietoihin tarttis kovasti | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 04.09.2005 12:16 |
BJ tojon kytkimestä | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.09.2003 08:32 |