Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 30.05.2007, 08:51
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

HDJ:n asetelma ja 61:n levy. Pitäs olla bolt on, painelaakerin korkeudesta en ole varma, HJ:n laakerilla saattaa käydä suoraan. Luulisin että 2H:n potentiaali loppuu ennenkuin kytkimestä pito. Tietysti jos joutuu maastossa paljon luistattelemaan, saa minkä vaan poltettua. Ainakaan HDJ:ssä 183hp / 452Nm ei ole mitään luiston merkkejäkään raskaan kärrin kanssa. Meinaan vasta alkaa houkuttelemaan koneesta tehoa ulos, eikä ole tullut edes mieleen että kytkin pitäs vaihtaa?

Timop

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrol kytkimestä Tekniikka & Jutustelu 9 24.06.2007 20:18
Pajeron kytkimestä! ases Tekniikka & Jutustelu 0 02.12.2006 17:43
Mitsun kytkimestä vepele Tekniikka & Jutustelu 2 31.10.2006 09:52
apuva mazan koneen tietoihin tarttis kovasti ttapio Tekniikka & Jutustelu 10 04.09.2005 12:16
BJ tojon kytkimestä mikjus Tekniikka & Jutustelu 0 30.09.2003 08:32


Sivu luotu: 16:37 (GMT +2).