![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ovat epäsevät niin kunkin kilpailun jury ratkaisee asiat, ja oma mielipide on että harmaalla alueela "tasatilanteessa" asia ratkaistaan kilpailijan eduksi, ja jos kyse on kilpailija-kilpailija asiasta niin sitten sääntöjen yleiset linjat ("henki") ratkaisevat jos asiaa ei suoraan säännöissä sanota. Lainaus:
määritelmät ovat erittäin hyviä, ja koska suomeksi termi on suunnistus, niin erittäin hyvä ja suora käännös englanniksi on orienteering, joka ei eikä ymmärrä (ja kisasivujen 4x4cup "vinkkiä"), voi mun puolesta jatkaa elämäänsä tyytyväisenä ilman kiusallista tietoisuutta tällaisesta kivasta marginaalilajista. Oikeasti englantia osaavat voivat vieläkin tarkistaa englanninkielisen version, mahdolliset virheet kyllä korjataan jos niitä havaitaan. Pienet jutut (tämä kieliasu ei ole ihan paras mahdollinen, tms.) korjataan kun sääntöjä muutetaan seuraavan kerran jostain pakottavasta syystä, esim. virheen korjaus tai suomenkielisten sääntöjen muutoksesta aiheutuva juttu. Laittakaas muuten tänne vaikka "hep" jos olette lukeneet tuon lontoo-version, itse olen sitä tavannut niin monta kertaa että alkaa olla kohta sokea sanoille. Eli kuka on tavannut englanninkielisen version kokonaan läpi, niin laittakoon vaikka lyhyen "hep" viestin, ja samassa saa tietty kommentoida muutakin. -Paavo "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
OFF ROAD DRIVE 3/2008 ilmestynyt | myllis | O/M/V Muut | 0 | 21.03.2008 20:21 |
Kivoja kuvia Hilusta [Update 20.4.07] | Glutton | Maasturiprojektit | 79 | 31.05.2007 21:47 |
Ylläs Rules!! | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 21.06.2004 20:11 |
SQL Update | Lars | Software | 2 | 20.10.2003 19:17 |