![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän akselimassa säily samana, mitä autossa on ollutkin. Kokonaismassaa ei pysty tietääkseni muuttamaan, omamassa akseleita järeämpiin vaihdettaessa luultavasti nousee. Kyllä suuremman painoluokan akselit pitäs saada leimattuakin.
kaukas 4x4`n ski |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Metsään Daihatsu Ferozalla? Akseli swappi yms. | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.03.2010 09:00 | |
3-akseli | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.03.2008 18:40 | |
Erikokoiset renkulat kulmassa / akselilla? | Saimon | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.01.2008 19:35 |
blazerin moottori swappi kysymys | Rompe | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.12.2006 08:58 |
Korotuspaloista lehtijousitetulla taka-akselilla. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.11.2006 19:44 |