Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 17.05.2007, 03:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.447
Perusasetus

Jep, Truetrack on torsen, elikkäs torque sensing.

Niin kauan kun molemmilla renkailla on edes vähän pitoa niin toimii hyvin. Jos loppuu pito toisen pyörän alta, niin loppuu myös veto pitävältä pyörältä. Mutta kuten jo aiemmin todettu, torsenia voi huijata polkemalla jarrua - vähän niinkuin kitkalukollista perääkin, mutta torsenin kohdalla se vain toimii paremmin.

Eli ei ole 100% lukko -> siksi toimii etuakselillakin varsin mukavasti myös jatkuvalla nelivedolla.


Ja ei todellakaan ole sama asia kuin viskolukko tai kitkalukko. Torsen perustuu rattaisiin kun taas visko tunnetusti nesteseen ja kitkalukko "kytkin"levyihin. Ainakin minun järkeni mukaan torsen on oikein toteutettuna paljon järkevämpi/ toimivampi kuin visko tai kitka.

Kyllä mall crawlerillakin pääsee.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lock right etuperään? geswas Tekniikka & Jutustelu 40 06.07.2011 15:53
M:DETROIT LOCKER CREWCAB4X4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.01.2007 00:55
o: Lj etuperään välitys. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 25.02.2006 18:37
Detroit Truetrac Gary Grand Tekniikka & Jutustelu 2 15.08.2005 10:05
Detroit locker 4x4_76 Tekniikka & Jutustelu 0 06.05.2003 10:41


Sivu luotu: 03:40 (GMT +2).