Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 15.05.2007, 13:40
Kovakalu69 Kovakalu69 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.02.04
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 1.586
Perusasetus

Lainaus:
quote:Olikos siinä SOA kun en hoksannut kuvista?
Ei taida 38:t sopia pyörimään jos ei ole tai "hieman" pitää lokareita avartaa.

Rancho 4" setti (siis uutena). Nyt varmaan mukavat 3"<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Kyllä 38:t mahtuu pyörimään, kun esim katsoo tuota keulaa, ja vertaa normi bj:hin niin huomaa että etulokarit on jotai 10 senttiä ylempänä vakioon nähden.

On tuossa vanhoina aikoina kuulema ollut 44:t alla. sillon tosin lokarin linjat on ollu vielä 8-9 senttiä ylempänä tänhetkisestä.

-Enemistö tarkoittaa joskus sitä, että kaikki idiootit on samalla puolella-

-EUvostoliitto. Toverismin toinen mahdollisuus!-

-Metallimusiikki on pelastanut monet Jeesukselta-



Edited by - Kovakalu69 on 15/05/2007 15:32:24
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BIG BEN vepele Maasturiprojektit 164 28.02.2009 07:28
projekt: koodinimi sauna late! jv Chit-Chat 13 24.01.2008 00:49
M:"Kesäkeksintö" BJ42 *MYYTY* Racingrabbit O/M/V Ajoneuvot 18 25.09.2006 18:36


Sivu luotu: 09:28 (GMT +2).