Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 08.05.2007, 21:18
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Ne kaksi imusarjan alle menevää on meno ja paluu lämppärille, toinen käy mennessään imusarjaa lämmittämässä.

Kuvassa imusarja altakäsin nähtynä:



Vasen puoli on eteen.

Edit:

Kannattaa muös hankkia Hayenesin manuaali rangeroveriin, siitä on apua kun rassaa.
_ _ _ _ _ _ _
#RR V8 -76#
#LR S1 -55#




Edited by - HäRVeli on 08/05/2007 22:28:29
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hj:n vesiletkut ja veden kiertosuunta TexasCruiser Tekniikka & Jutustelu 1 14.01.2008 01:30
Uudet vesiletkut patroliin? VonLeka Tekniikka & Jutustelu 3 01.02.2006 13:55
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Rangen PTO sippis Tekniikka & Jutustelu 0 29.07.2003 11:18


Sivu luotu: 07:47 (GMT +2).