Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 04.05.2007, 21:07
osilpi osilpi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sipoo
Viestit: 565
Perusasetus

HJ:n jakolaatikon muovipusla, josta on puhuttu, maksaa Toyotalla n 4e. Sen vaihtaminen edellyttää koko jakovaihteistokepin irroittamista, joka puolestaan vaatii työtä niin auton ohjaamossa kuin pohjan alla. Sanoisin, että tunnin homma vaihtaa ko pusla, jos tietää mitä tekee. Toki näppäräsorminen voi selvitä vaihtamisesta irroittamalla vain vaihteiston päällä olevat vivuston kiinnityspultit, mutta sanoisin, että vaikeaksi menee puslan irroittaminen siellä ahtaassa kolossa.

Onko kukaan korjannut HJ60:n mek.vinssin vaijeria kierretangolla ja Uniball-nivelillä (kukas niitä muuten myy??)? 61:ssä vissiin on joku tankoviritys alunperin?
Mutta ainakin mulla tuo 60:n vaijeri luistaa, vaikka miten tiukalle vetää (on rasvattu vaijerit jne ja menee kevyesti päälle). Viimeksi kun vinssi tartti, niin ei tietenkään enää saanut vedettyä sisäänvetoasentoon sitä keppiä, kun luisti vaijeri.
Haluaisin korvata ihan vaikka kierretangolla ja uniball-nivelillä, mutta mitenkäs niille toteuttaisi helpolla ja tukevasti pituussäädön?

HJ 60 -82
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: HJ vaihteiston kumityynyt osilpi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.03.2008 19:52
Laturin sivuääni yama43 Tekniikka & Jutustelu 6 26.11.2006 15:05
-79 BJ:n vaihteiston välitykset suohirviö Tekniikka & Jutustelu 2 26.10.2006 20:09
Vaihteiston välittäminen Reintsi Tekniikka & Jutustelu 2 24.08.2005 23:08
Vaihteiston kannatinpalkki 4x4_76 Tekniikka & Jutustelu 0 11.08.2003 12:43


Sivu luotu: 08:54 (GMT +2).