![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
|
quote:
oli vissiin privat tuonne moden suuntaan olleet aika "värikkäitä" Hopealuoti LOL sain ylläpidolta sellaisen viestin että jos ei riehuminen lopu niin tapahtuu ja vastasin et mua on turha uhkailla että tee ninku tykkäät siinä se viestien vaihto mitä privalla tapahtu ja banni napsahti LOL tossa viestiä tarkemmin tietämättömille Finland 836 Posts tuska Sent - 11/12/2006 14:11:23 Show Profile Email Poster Reply w/Quote quote: juu ja ihan aiheesta on sanottu Sellanen vittuilu ei ole aiheellista. quote:ja mitään sähkö posti uhkailua en kuuntele hetkee kään Jos tuolla tarkoitat sitä mun viestiä, niin se ei ollut uhkailua. Se oli lupaus ja mä en anna katteettomia lupauksia. quote:mutta meinasiks että koko loppu ikäni meuhkaan täällä en! En, koska se meuhkaaminen loppuu nyt tai toteutan lupaukseni. Ymmärretty? ja vastasin siihen että tee niinkuin tykkäät t.psychobilly Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 3kk banni ravintolaan | VonLeka | Chit-Chat | 79 | 15.04.2008 08:15 |
| Psychobillyn ystävät tänne | T.T.T | Chit-Chat | 35 | 25.11.2007 02:02 |
| m:tojon pois | hj | O/M/V Muut | 1 | 18.12.2005 13:31 |
| etujarrukilvet pois? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.04.2005 22:47 | |