![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Vielä tuosta kallistuksenvakaajasta. Jotkut laittavat eteen myös ohkasen vakaajan. Samasta syystä kuin takavakaaja jätetään paikalleen.
Tuossa valotetaan hyötyjä. Tuossa on kaksi asentoa. Tielle ja maastoon. Maastossa on käytössä ohut vakaaja. Hyödyt tulevat esiin kaltevilla paikoilla. http://www.bc4x4.com/inthenews/default.cfm?ID=192 Enempää on jaksa perustella. Itse kuitenkin pidän takavakaajan kiinni. Joustot riittää senkin kanssa. Just do it! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jeep wrangler | f250 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2007 19:34 |
Jeep Wrangler | Grassis | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 03.03.2007 19:54 |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.04.2006 13:47 | |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.03.2006 07:12 | |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.01.2006 18:43 |