Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 22.04.2007, 17:57
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Vielä tuosta kallistuksenvakaajasta. Jotkut laittavat eteen myös ohkasen vakaajan. Samasta syystä kuin takavakaaja jätetään paikalleen.

Tuossa valotetaan hyötyjä. Tuossa on kaksi asentoa. Tielle ja maastoon. Maastossa on käytössä ohut vakaaja. Hyödyt tulevat esiin kaltevilla paikoilla.
http://www.bc4x4.com/inthenews/default.cfm?ID=192

Enempää on jaksa perustella. Itse kuitenkin pidän takavakaajan kiinni. Joustot riittää senkin kanssa.





Just do it!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jeep wrangler f250 Tekniikka & Jutustelu 2 23.12.2007 19:34
Jeep Wrangler Grassis Tekniikka & Jutustelu 16 03.03.2007 19:54
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 05.04.2006 13:47
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 27.03.2006 07:12
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 23.01.2006 18:43


Sivu luotu: 04:45 (GMT +2).