Lainaus:
quote:x2.... Just tässä jurrissa laskeskelin, ei ois pitäny.. tulin käymään vaan, lyhyelle keikalle, mielestäni oon vieläki sillä lyhyellä keikalla mutta tää alko jo kymmenen vuotta sitten.. KYMMENEN VUOTTA! Ei oo ees känsiä saanu käteen ja savi on loppu...
Pakko oli loggaa ulos ettei kukaan tunnista. Niin se vaan menee. Laskin että mitäs tässä touhutaan. No, kotona odotellaan kuukausi pari, et pääse jonnekki pois missä vitullisella kiireellä pilataan kaikki aika mitä nuiden edellisten kuukausien aikan suunnisteltiin.. Niin justiinsa. Voi vittu että sieppaa. Mitä pitäs tehdä? En tiiä, kai pitäs uskaltaa hypätä oravanpyörästä pois tai ainaki oikeesta laittaa paperille mitkä asiat pitää olla omasta mielestä ja miten, sit vaan alkaa toteuttaan niitä. Noh ku luin sun jutun, se jotenki tuntu niin etäiseltä ku eihän se mua koske ku on hikisesti kolmekymmentä, mitä sitä paskaa ku oon hiton paljon lähempänä sun ikää ku sitä **tun 30'ntä.. Miks ei aikoinaan tajunnu touhuta ku olis ollu enemmän aikaa..
|
Itelle valkeni parikymppisenä että mimmoseen oravanpyörään oon itteäni jumittamassa, sitä oon miettiny et jos ei olis ollu sitä yhtä vittumaista työmaata, olisinko vielä siellä samassa pyörässä. Pois hyppäämisen tulos alkaa pikkuhiljaa selviämään... Mutta ainakin mun tilanteessa pääsisin takas sinne pyörään vaikka heti ens maanantaiksi. Enkä vieläkään aatellu mennä.
-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet