![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Juuri viimeksi kulmakorvessa näin auton missä kori "roikkui". Tasainen mäki missä ollaan poikittain. Silloin kori on paljon enemmän kallellaan kuin mäki. Siis turhaa kallistusta korissa. Kovin kallellaan (turhaan) olevassa autossa on epämukava olla.
Myöskään sellaisesta joustosta ei ole hyötyä, missä jousi on irrallaan. Just do it! Edited by - jappe on 20/04/2007 23:30:01 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jeep wrangler | f250 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2007 19:34 |
Jeep Wrangler | Grassis | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 03.03.2007 19:54 |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.04.2006 13:47 | |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.03.2006 07:12 | |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.01.2006 18:43 |