Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.04.2007, 22:27
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Juuri viimeksi kulmakorvessa näin auton missä kori "roikkui". Tasainen mäki missä ollaan poikittain. Silloin kori on paljon enemmän kallellaan kuin mäki. Siis turhaa kallistusta korissa. Kovin kallellaan (turhaan) olevassa autossa on epämukava olla.

Myöskään sellaisesta joustosta ei ole hyötyä, missä jousi on irrallaan.

Just do it!

Edited by - jappe on 20/04/2007 23:30:01
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jeep wrangler f250 Tekniikka & Jutustelu 2 23.12.2007 19:34
Jeep Wrangler Grassis Tekniikka & Jutustelu 16 03.03.2007 19:54
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 05.04.2006 13:47
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 27.03.2006 07:12
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 23.01.2006 18:43


Sivu luotu: 20:05 (GMT +2).