Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 20.04.2007, 20:38
derekki derekki ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 20.04.07
Viestit: 4
Perusasetus

Heti alkuun täytyy kiittää hyvistä neuvoista.

Eniten minua kiinnostaa auton korottaminen siten, että pysytään yhä katulaillisissa rajoissa . Kannattaako korotussarjat tilata suoraan USA:sta vai kannattaako harkita jopa jotain suomalaista liikettä? Esim. 2"-3" korotus voisi olla sopiva minulle. Mitä mieltä olette tästä vaihtoehdosta: http://www.4wd.com/productdetails.aspx?pid=RE7003 ?

Mistä kannattaisi ostaa kumit?

Kieltämättä perän välityksien muuttaminen kiinnostaa myös, mutta en tiedä mitä vaihtoehtoja on olemassa ja mistä tarvittavat osat saisi. Viitonenhan on jo nyt "ylivaihde", joten lyhyemmillä välityksillä tuskin maantieajokaan heikkenee, jos ylin vaihde muuttuu käyttökelpoisemmaksi..? Vai olenko aivan hakoteillä ?


Edited by - derekki on 20/04/2007 21:45:56
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jeep wrangler f250 Tekniikka & Jutustelu 2 23.12.2007 19:34
Jeep Wrangler Grassis Tekniikka & Jutustelu 16 03.03.2007 19:54
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 05.04.2006 13:47
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 27.03.2006 07:12
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 O/M/V Ajoneuvot 0 23.01.2006 18:43


Sivu luotu: 04:23 (GMT +2).