![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Jos sylinteriin tuupataan 6 barin paine, niin 20 mm venttiiliin vaikuttaa 19 kg painoa vastaava voima. 100 mm mäntään tulee jo 2 tonnia. Ja jos kone tosta kumminkin pääsee aloittamaan kiertymisen, niin toi aiheuttaa parhaimmillaan 940 Nm väännön, jolloin etupään pultti joko aukeaa tai katkeaa.
Edelleen helpointa dieselissä on unohtaa koko paineilma ja avata venttiilijousten kartiot painamalla venttiiliä yläkuolokohdassa olevaa mäntää vasten. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sylinterin varren paksuus? | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 29.05.2007 20:33 |
O / Rangen takalasinp.varren akseli | Range-79 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.11.2006 10:46 |
HJ 60 venttiilinvarren kumien vaihto | tfr16 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.02.2005 23:17 |
33x12,5x15 kumien sopivuus... | Wago-78 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 08.08.2004 13:53 |
Venttiilin suojat | Wago-78 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 24.11.2003 07:21 |