Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 03.04.2007, 18:09
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.447
Perusasetus

Taipuuko englanti? Tässä olisi oiva apu AW4:n vianmääritykseen ja myös kjorjaukseen:

http://koti.mbnet.fi/~lampitl/kuvia/Jeep/AW4_manual.pdf


Tarkista kuitenkin ensin onko laatikossa tarpeeksi öljyä? Vaikka onkin epätodennäköistä että olisi öljyt hukassa, niin tarkista kuitenkin. Voi aiheuttaa tuollaisiakin oireita.

Jos on tarpeeksi öljyä, niin koita seuraavaa: tempaise TCU:n (vaihdelaatikon kontrolliyksikön) liitin irti - hopeanvärinen boksi matkustajan puolella kojelaudan alla. Laita silmään D, pitäisi lähteä liikkeelle nelosella. Tällöin suurella todennäköisyydellä ei ole laatikossa fyysistä vikaa. Ja kuten jo todettua, AW4:sissa on todella harvoin fyysistä vikaa, vaikkei se toki ole mahdotontakaan.

Pääasialliset vian aiheuttajat tuohon lootan toimimattomuuteen on TPS (kaasuläpän asentotunnistin konehuoneessa), laatikon nopeusanturi ja liian vähäinen öljyn määrä. Lisää hyviä vian aiheuttajia löytyy sitten tuosta "AW4 raamatusta".

Kyllä mall crawlerillakin pääsee.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Käyttäjätunnus katosi Tekniikka & Jutustelu 4 30.01.2008 13:02
salasana katosi Chit-Chat 2 16.10.2007 09:10
sj 410 vaihteet jumittaa apuva?? henteri Tekniikka & Jutustelu 5 05.10.2007 05:25
Rockyn vaihteet kimblen Tekniikka & Jutustelu 17 03.10.2006 12:44
Pakkanen katosi MäIte Rakas Päiväkirja 9 21.01.2003 13:08


Sivu luotu: 04:50 (GMT +2).