![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Takakardaanin lähdöt taitaa melkein järjestään olla 32-poorisia, GM-tuotteissa 1980 ja uudemmat käytännössä kaikissa on liuku jakiksen hännässä mikä ei ole hyvä asia.
70-luvulla ainakin GM-jakiksissa manuaalin takaa löytyvän etulähtö on 10-poorinen, eli heikoin vaihtoehto. Muuten GM käytti 203 ja 205:ssa 30-poorista etulähtöä. Laippaakin löytyy ainakin 208:ssa ja se taas on 32-poorinen. www.offroaddesign.com on kyllä aika hyvin tietoa noista. Dodgella muistaakseni kummatkin ovat 32-poorisia (203 & 205) mutten nyt ole ihan varma, niitä on vähemmän tullut hämmästeltyä. Kyllä mulla on jotakin hyllyssäkin, 32-poorista 1350 yoke ainakin on. Ja ristikoita 1350 ja 1410 ja niihin u-pultit ym krääsää mitä on tullu haalittua. _________________________________ Suomen ainoa ja paras fullsize Hi-lux! Kyllä jenkki on jees! "Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2 keppinen np203? | S-V | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.08.2007 22:41 |
M/V: TH350 ja NP203 | Gary Grand | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 26.07.2007 06:37 |
M: Tiivistesarja NP203, blazer/ramcharger 70-luku | impala67 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.10.2006 12:12 |
trackloc ja np203? | trail76 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.05.2005 17:42 |
V: NP205 CHEVY...NP205 FORD | TimJus | O/M/V Muut | 2 | 12.03.2005 22:02 |