Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 29.03.2007, 07:50
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.616
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Rangesta kuulemma tulee stefa pois silleen, että sektorivarsi pois, lukkorengas pois, auto käyntiin ja kääntää rattia. (Tietty sieltä tulee sitte öljyäkin varmasti riittävästi, mutta pitäähän ne muutenkin ottaa pois)
Samanlaisen ohjeen sain kun kyselin Dodgen sektorivarren tiivisteen vaihtoa.

Ja öljynä kannattaa käyttää PSF:ää, eli ihan tehostimeen tarkoitettua öljyä. Litran purkki on jotain euron, pari kalliimpaa kuin ATF. ATF:ää ei suositella esim GM:n hydroboost vehkeisiin, eikä Dodge Ramin tehostin tykkää peruslitkusta, molemmat alkavat vuotamaan. Mutta joissain vehkeissä toimii ihan hyvin.

Heikki H.

FJDC
Montenegros #21


Edited by - 4x4_76 on 29/03/2007 08:56:20
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maastomersun korjaaminen osa 2. MOGSEDES!! MikkoVuorsola Maasturiprojektit 121 23.09.2015 16:25
M: Swift 1.3 Gli -92 blazoffer O/M/V Ajoneuvot 1 30.01.2008 13:52
Maastomersun korjaaminen "Wanha Wihree" MikkoVuorsola Maasturiprojektit 47 30.12.2007 23:17
Ajoneuvojen korjaaminen ja muuttaminen Suomessa spridis Linkit 4 18.11.2006 23:25
Kyljellään korjaaminen kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 11 29.04.2004 22:59


Sivu luotu: 07:50 (GMT +2).