Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 25.03.2007, 20:21
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Etutukivarsien päät ovat melkein samoissa kohdissa kuin etukardaanin lähtö, joten alustan korotus ei juurikaan vaikuta kardaanin pituuteen. Isommalla korotuksella (40 mm ja enemmän) kannattaa tarkastaa, ettei vanhoissa nelivaihteisissa ota kiinni rungon poikkipalkkiin. Mulla 70 mm korotuksella siihen joutui tekemään pienen väistön.

Takana kardaani on pidempi eikä ainakaan 70 mm korotuksilla tule mitään ongelmaa, vaikka nelilinkki painaakin pinionia hiukan alaspäin. Mitään poikkipalkkia ei tule tielle.

Mulla ei myöskaan ole ollut mitään ongelmia kardaanikulmien kanssa, perät ovat kestäneet ja vain yksi ristininivel on mennyt vaihtoon ja sekin ruostumisen vuoksi.


T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Moniosaisesta kardaanista kysymys tonnisata Tekniikka & Jutustelu 7 20.04.2006 18:58
dodgen kardaanista .... Tekniikka & Jutustelu 3 26.02.2006 12:28
O: Rangen ovi Range-Miki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 22.12.2005 08:45
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Rangen PTO sippis Tekniikka & Jutustelu 0 29.07.2003 11:18


Sivu luotu: 15:58 (GMT +2).