![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Etutukivarsien päät ovat melkein samoissa kohdissa kuin etukardaanin lähtö, joten alustan korotus ei juurikaan vaikuta kardaanin pituuteen. Isommalla korotuksella (40 mm ja enemmän) kannattaa tarkastaa, ettei vanhoissa nelivaihteisissa ota kiinni rungon poikkipalkkiin. Mulla 70 mm korotuksella siihen joutui tekemään pienen väistön.
Takana kardaani on pidempi eikä ainakaan 70 mm korotuksilla tule mitään ongelmaa, vaikka nelilinkki painaakin pinionia hiukan alaspäin. Mitään poikkipalkkia ei tule tielle. Mulla ei myöskaan ole ollut mitään ongelmia kardaanikulmien kanssa, perät ovat kestäneet ja vain yksi ristininivel on mennyt vaihtoon ja sekin ruostumisen vuoksi. T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Moniosaisesta kardaanista kysymys | tonnisata | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.04.2006 18:58 |
dodgen kardaanista .... | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 26.02.2006 12:28 | |
O: Rangen ovi | Range-Miki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 22.12.2005 08:45 |
Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |