Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 08.03.2007, 10:33
pumo pumo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 43
Perusasetus

tuossa syksyllä leväytin omasta beejiistä kaikki pyörien sylinterit, hoonasin ja vaihdoin kumit.
takapyörissä oli molemmissa pyörissä molemmista toinen mäntä totaalisen jumissa. se teki myös tuota että piti pumppailla.

esimerkki säätörullien notkeudessa pysymisestä :-)
ostin beejiin kirja tiedoilla uudet kumit, ja kasaus toimi ja meni leimasta läpi tasaisin arvoin.
nyt kun oli noita isompia pakkasia ni jo tuli nesteet pihalle, oletin että vika oli ku takapään kasauksessa joutui käyttämään liian vähän rasvaa(oli kaupat kiinni). mutta toista kertaa viikon sisään purkaessa -15 asteen pakkasessa, niin yhden jenkkiauto harrastajan tarkkavainen silmä huomasi pienen eron, männän kumit oli 7/8 ja sylinterissä 15/18. se pieni ero ja kylmä ilma auttoi asiaan näemmä.
Lisäksi huomasin että toisen jarrukengän olevan väärinpäin, nyt toimii jarrut läheskuin uutena !
kannatta siis käyttää kupari tahnaa niihin säätöpylpyröihin ja oikeaa jarrukumirasvaa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ40-76 rikuBJ Maasturiprojektit 45 28.10.2008 19:21
M: Bj40 4.0D HJ40 O/M/V Ajoneuvot 1 28.03.2008 14:11
o: Bj40/42 O/M/V Ajoneuvot 0 02.01.2006 21:45
M: bj40 Kumikameli O/M/V Muut 6 14.12.2005 01:14
Bj40 Tekniikka & Jutustelu 13 09.09.2004 18:53


Sivu luotu: 12:04 (GMT +2).