Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 06.03.2007, 12:07
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Perusasetus

[peikkovaara]

Jaa, että rekoilla oikeus käyttää sumuvaloja aina kun haluaa. Mukava tietää, että liikenteen ammattilaiset arvostavat liikennesääntöjä näin korkealle. Samoin taitaa rekoilla olla oikeus ajaa se lisävalopatteri päällä, niin pitkään, kunnes toinen kuljettaja vaihtaa lähivalot päälle. -"Ei sitä voi minun valoni (referenssiluku 500) häikäistä, kun sen valot eivät minua häikäise." Ja niin sitten ajellaan reilu puolikilometriä lähivaloilla talven synkkyydessä.

Auta armias, jos sen vastaantulevan polkuauton kuljettaja päättää laittaa uudestaan pitkät päälle nähdäkseen jotain. Sitten syttyy lamppu teiden titanicin kapteeninpäässä myös. -"Mulle sopii että tulette pitkät päällä vastaan, löytyy niitä valoja mun rekastakin lisä pitkiä 10 kpl ja jos joku tulee pitkät päällä vastaan niin kaikki syttyy sitten aivan varmasti ja taatusti häikäsee."

Ai niin unohdin, teiden kuninkailla on tietenkin oikeus määrittää säännöt. Joten unohdetaan tuo edeltävä teksti. Pyydän anteeksi.

[/peikkovaara]

Turha sumuvalojen käyttö, nyt on ihan aiheellinen kohde avautumiselle. Itseäni ainakin ärsyttää ne lähivaloiksi säädetyt sumuvalot. Ja kyllä sitä melkein paniikkireaktiona tulee vahingossa kaukovalot laitettua päälle turhan aikaisin, kun sumuvalosankari sattuu pimeällä vastaan tulemaan.

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: 2 kpl Hella Jumbo 220 sumari + 1kpl lisäpitkä Höpö O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 29.07.2008 13:08
M:Olen poikkeava tarroja vepele O/M/V Muut 18 13.06.2008 11:59
O: Hella Comet 550, sumari. Vilkutin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 18 10.01.2008 17:07
Mistä Nakke Nakuttaja tarroja ? pee Chit-Chat 6 01.12.2006 20:36
Tarroja milloin -P- Chit-Chat 11 20.12.2005 11:36

Sivu luotu: 20:15 (GMT +2).