Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 02.03.2007, 13:00
hector hector ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 19.03.05
Sijainti: Lappohja (Hanko), .
Viestit: 1.048
Perusasetus

Lainaus:
quote:



Lainaus:
quote:Mun mielestäni varmin tapa on ostaa joltain jobbarilta tuontiauto niin että maksaa sitä vain jos se itselle kelpaa koeajon jälkeen. Joutuuhan silloin hieman enemmän maksamaan, mutta ei tartte ostaa sikaa säkissä.
Ei missään tapauksessa kannata ostaa jobbarilta, sillä tulevaisuudessa takautuvasti tulevat autoverotuksen huojennukset jäävät auton alkuperäiselle maahantuojalle (eli jobbarille), eivät auton nykyiselle omistajalle.

***************************
Suzuki Samurai

-=OffRoad Kainuu=-

Edited by - Jukkapoika on 01/03/2007 23:13:39

Edited by - Jukkapoika on 01/03/2007 23:14:55
Mutta jos maksaa vain taxfree hinnan + jobbarin palkkio, eli hoitaa itse verot tietysti<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

__________________________________________________ _
HJ61 -89
HDJ80 -94
LJ70 -88
SLCK #68


http://www.maplehill.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kaverin jimmy Tekniikka & Jutustelu 1 20.09.2007 08:02
Rankku sai kaverin AVRO Tekniikka & Jutustelu 8 23.02.2006 15:39
O: 410 pensatankki ja takajousi(kaverin puolesta) sepi O/M/V Muut 1 30.10.2005 08:20
Ranke-rouva sai kaverin TINTTI Chit-Chat 10 05.10.2005 17:36
Ystävän(Kaverin)päivän merkitys? petris Romance and Relationships 16 15.02.2004 23:59


Sivu luotu: 06:38 (GMT +2).