Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 25.02.2007, 21:40
mehtasika mehtasika ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.02.07
Sijainti: Koillis-Sawon kristallimetsä
Viestit: 92
Perusasetus

Jonkun verran aikoinaan nuitten artikkien kanssa tuli aikoinaan pelattua kun tunkivat niitä noihin työkoneisiin.
Oletettavasti em. laite ei haistele hehkun kautta muuta kun korkeintaan jännitettä, koskapa eräässä laitteessa ilmeni sellainen ongelma että tulppa lämpeni, vastus kasvoi ja älyloota katkaisi hehkutuksen koska luuli napajännitteen pudonneen liika alas. Ongelma ratkaistiin siten että alkuperäistä hehkun johtoa käytetiin pelkästään normaalin kytkentäreleen ohjaamiseen ja varsinainen hehkuvirta akulta releenkautta tulpalle.
Mielestäni lämmitin kannattaa sijoitta mahdollisimman alas nestepintaan nähden ja jos löpön imu matkaa on kovin pitkästi niin oma tankki lämmittimelle siten että esim. ylivuoto löpö täyttää sen moottorin käydessä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pitääkö maasturissa olla jäykät tulpan johdot? Bruno Tekniikka & Jutustelu 12 17.01.2007 18:32
Vaijerin korjaus Viipo Tekniikka & Jutustelu 7 08.11.2006 23:40
Verhoilun korjaus limppuHJ61 Tekniikka & Jutustelu 11 06.02.2006 12:32
Muoviosien korjaus Niko Tekniikka & Jutustelu 12 09.08.2005 19:20
TH700:n korjaus Runner Vuosimallit 1984-1996 3 21.05.2003 09:29


Sivu luotu: 17:31 (GMT +2).