![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
GM on käyttänyt neljää erilaista input-akselia: 10-spoorinen SM456 manuaalin kanssa, akseli tulee jakiksesta ulos noin 2". 27-spoorinen TH350 automaatin kanssa, akseli tulee myös 2" ulos. TH700:ssa sama ulostulo, mutta vaatii 50mm spacerin kun käytetään TH350/NP205 adapteria. 32-spoorinen TH400 tomaatin kanssa, akseli tulee ulos 1 1/4". Edellisisää käytetään holkkia tomaatin ja jakiksen välissä, tässä tomaatin akseli menee jakiksen akselin sisään. Vahvin näistä vaihtoehdoista. Neljäntenä pitkä 32-spoorinen, jota käytettiin uudempien SM465 ja TH400 vaihteistojen kanssa, '85-'91 tonnareissa. Akseli tulee ulos 3 1/2". http://www.offroaddesign.com/NP205tech.htm Shift-kittejä ym saa mistä tahansa vauhtikaupasta. Raidevälejä en nyt muista, mutta melkolailla sama kautta linjan (73-91 Blazer, Suburban), tonnareissa saattaa olla leveämpi. Heikki H. FJDC Montenegros #21 Edited by - 4x4_76 on 23/02/2007 09:11:54 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O:etukardaani chevyyn | jansa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.03.2008 05:18 |
| chevyyn dana ?? | hevyc | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.05.2007 21:18 |
| O: Unimog akselit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.03.2007 21:14 | |
| M : Unimog 411 akselit , vant, renk ja runko | O/M/V Muut | 24 | 30.08.2005 18:47 | |
| O: karjapuskuri chevyyn | Rölli | O/M/V Muut | 0 | 27.02.2005 14:57 |