![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
|||
|
|||
|
joo ei käy kardaanin laippajako hj tai mikaan muukaan bj ym hiluun.(sovitelaipan tekoon!?)
kone menee suoraan mulla on 2l-t resiinan kone tos omas,eli öljy pohja ja imupilli vain siitä 2,2 koneesta sinne 2,4 tai 2,4 t. muista pyöräyttää kampiakselia kierros ja tarkistaa että ei kampuran limput ota 2,2 pilliinn kiinni,toden näköisesti ottaa eli rälläkällä koloa imupillin kiinnitys sankaan/sankoihin. tietenkin myös koneenkorvakkeet ja ne irtonaiset "palikat" kone/loota kiinityksestä sieltä 2,2 koneesta. . . . . . . . . ![]() ![]() Edited by - jjtp on 22/02/2007 21:58:09 Edited by - jjtp on 22/02/2007 22:09:42 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O:Lukko | Harri.K | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 10.12.2007 20:53 |
| O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko | Big-Willys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.12.2006 07:16 |
| lukko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.11.2005 22:42 | |
| Hiluxiin lukko ja kartaani kysymys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.07.2005 20:27 | |
| sj:n lukko | Turboic | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.11.2004 18:11 |