Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 22.02.2007, 16:41
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Hommaa High Roof Mallisen suitsan niin mahtuu pidempikin mies puikkoihin.
Hiluksi on tosiaan aika matalahyttinen

- - - - - - - - - - - - -
#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko#
SLCK Member #51
kayttaja"at"offipalsta.com
http://www.4x4cup.com/
www.slck.net

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M. Edullinen 4x4 subaru. POHTO O/M/V Ajoneuvot 6 05.01.2008 23:27
M: Nissan patrol 87 3,3D offilaite 2300e!! KIIRE! O/M/V Ajoneuvot 3 27.09.2007 08:33
O: edullinen rokkikone pee O/M/V Muut 3 16.10.2006 14:53
o: edullinen maasturi Jani E O/M/V Ajoneuvot 4 26.06.2006 19:59
O:Edullinen neliveto Yuzba O/M/V Ajoneuvot 0 27.03.2006 14:48


Sivu luotu: 07:31 (GMT +2).