Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 21.02.2007, 20:57
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Siks ei mogin loota,että tommonen painaa melko paljon.siinä on koko vaihteisto samassa läjässä ja siinä on vissiin seittemän vaihdekeppiä.Mulle riittää,kunhan on hidas ja nopea alue.Mitä tarkotat jakareilla ja niiden kantavuudella?Laitatko mulle g-mallin aksula massat?Muitaki kierrejousi vehkeiden massoja ois kiva tietää.

Yli harmaan kiven,perse edellä puuhun!
No ei vanhemmissa mogeissa ainakaan ole ku kaks kepukkaa vaihdelootassa. Eli toinen, millä saadaan kulkusuuntaa vaihdettua pienimmillä vaihteilla ja sit toinen kepukka, josta hämmentää normaalisti vaihteita.

Miks ei kävis suoraan unimoggi, johon tekee sit korinvaihdon ja moottorinvaihdon???????




<center>---------------------------------------

Land-Wagoneer rojekti

www.formula-offroad.fi


</center>

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:etukardaani chevyyn jansa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.03.2008 05:18
chevyyn dana ?? hevyc Tekniikka & Jutustelu 1 01.05.2007 21:18
O: Unimog akselit O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 28.03.2007 21:14
M : Unimog 411 akselit , vant, renk ja runko O/M/V Muut 24 30.08.2005 18:47
O: karjapuskuri chevyyn Rölli O/M/V Muut 0 27.02.2005 14:57


Sivu luotu: 00:33 (GMT +2).