Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Ihmettelen miten emit tuo reaaliaikaisen tulospalvelun ja tiedetään missä kukin liikkuu. Emittiä tyhjennetään noin 30 rastin välien. Ja kun rastit tyhjennetään tiedetään, että auto on siinä tyhjennyslaitteen vieressä. Sitten kun se lähtee, ei kukaan tiedä missä se on. Kunnes tulee taas emittiä tyhjentämään. Siis tyhjennysten välillä ei tiedetä missä auto on.
Warnissa ei ole ollut tuota pahvipalaa, joten siitä ei ole apua. Juoksusuunnistuksen ohjelmat eivät toimi offihommissa.
Just do it!
Edited by - jappe on 15/02/2007 22:40:36
|
Toi 30 rastia ja tyhjennys tuntuu kyllä jotenki ihan älyttömältä. Onks se tosiaan ollu Warnissa noin????
Just ku olet jossain kisakeskuksesta kauimmaisella alueella (LÖYLYÄ: päässy vaivoin jonku suon toiselle puolelle) ja hyvä draivi päällä, niin tuleekin 30 täyteen, ja pitäs lähtee ajeleen kilp.keskukseen tyhjentään jotain matolaatikkoa.........ei perkele!! Mitä hyvää siinä muka on???
Jos joskus tulee äänestys kuvat vs. emit, niin ei kyllä emit paljon kannatusta multa saa.
<center>---------------------------------------
Land-Wagoneer rojekti
www.formula-offroad.fi
</center>
|
Miks kaikki aina vertaa johonki warnin emitti järjestelmään ?
siks ku ei muusta tiedetä, onhan noita joka lähtöön, moni käyttää kulunvalvontaläpyskää päivittäin. Ja ne pystyy tuhansiin juttuihin.
Mutta tuleehan tossa tietenki hinta vastaan tottakai.
Maratoneissa laitetaan kengännauhoihin pieni emitti, se aktivoi laskennan ku astuu lähtöviivalla maton yli, ja väliajan ja loppuajan tietty saa. toimii takuulla ainakin 17000 juoksijaa käsittäneessä tapahtumassa.
Kyllä tähänkin offisuunnistukseen sopiva juttu löytyis, mutta ongelma on tuo raha. Ja harrastajiaki on nii vähä ettei isoja sponsseja homma kiinnosta pätkääkään.
Ja tuo kuvan tarkistus siitä kameran 2" näytöstä on kivaa...
*press play on the tape*
http://www.peeveli.com/offiforum