Myös näin protoluokan kartturina täytyy hieman tilannetta kommentoida. Tästä normaalikilpien ja siirtokilpien käytöstä olisi pitänyt huomauttaa jo katsastuksessa, mutta näin ekana kisana ei kyseistä tilannetta osattu ennakoida. Mielestäni kyseiselle autokunnalle olisi oikeudenmukaista hyväksyä heidän kuvansa, koska pisteiden menetys on huomattava. Vastaisen varalle sääntöihin lisäys että autossa saa olla vain yhdet kilvet, on ne sitten vakiokilvet tai siirtotarrat. Täytyy myös muistaa että siirtotarrojen sijoittelullakin on merkitystä kuvien ottamisen kannalta. Meillekin huomautettiin maalissa, että olette ilmoittaneet eri rekisteritunnukset kisaan, siirtotarroja kun on vaikea ilmoittaa kuukautta ennen hakemista. Ajatuksia herätti myös tämä erään auton saranoitu takavalo/rekkariteline. Minkähänlaisen haitaritakaoven tai teleskooppitelineen rekkarikilvelle seuraavaan kisaan oikein kyhäisi? Täytyy kuitenkin muistaa että nämä ovat suunnistus/kestävyyskisat, ei valokuvauskilpailut. Tunnistettavuus kuvissa tärkeintä, ei se että huomasitko vääntää sen pajunoksan siitä rastilapun ensimmäisen numeron vasemman yläsakaran edestä poikki. -J-