Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 08.02.2007, 12:41
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Perusasetus

Mutta kertokaas mikä PRKL siinä on, että autoilijat eivät väistä/pelkää/kunnioita lumiauraa hiukkaakaan? Mitä nuorempi kuski sitä suuremmalla todennäköisyydellä se yrittää ajaa väkisin alle. Itse lykkään yhdistelmäkaivurilla lumiauraa ja kyseinen värkki painaa kuitenkin liki 9 tonnia. Ja kyllä hieman kyrsii kun tulee auto kapealla
tiellä vastaa ja sitä ei sitten voi väistää sinne reunaan eli mun pitäis
väistää... Koita siinä sitten väistää ojaan valahtamisen ja kaatumisen pelossa. Ei siinä mitään muuten, mutta jos kone sinne ojaan valahtaa ja sattuu istumaan niin piukkaan ettei lähde itse, on siihen melko turha pyytää tiekarhua pienempää vetämään. Juuri viimekerralla kun olin auraamassa oli noin metristä kiinni ettei kone alkanut kiipeämään yhden rellun konepellille kun nuori mies ei voinut odottaa 10 sekuntia, että olisin väistänyt. MIHIN IHMEESEEN ON NIIN KOVA KIIRE???

Turhaa tekstiä, mutta tulipahan kirjoitettua...

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uusi offari? Tekniikka & Jutustelu 14 15.02.2007 16:46
Uusi offari HJ60 Chit-Chat 20 05.01.2006 16:00
Netti offari? jeeppi-eki Chit-Chat 35 18.10.2005 21:00
Katu-uskottava offari look Hencca Chit-Chat 13 11.06.2005 13:07
Tosi offari/pimp my ride offari jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 43 04.02.2005 10:25

Sivu luotu: 20:47 (GMT +2).