Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 08.02.2007, 02:04
Huntteri Huntteri ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 30.08.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Perusasetus

kerrankin itsellä ns "iloinen ojaan tipahdus". Ajellaan kaverin kanssa Ducatolla hissukseen mutkaista pistoa isolle tielle. Suoralla vastaan tulee nuorehko naisihminen hevosella. Minä sitten herrasmiehenä hidastamaan pakulla kävelyvauhtiin ja tien reunaan ohjamaan. Noooh.,,eiköhän se paku istahtanu ku eturatas lipsahti tyhjän päälle. Kaveri alkoi noitumaan välittömästi. Heppatyttö ilmeisesti huomas tilanteemme ja käänsi konin takaisin ja oikeen ihana jäitä sulattava hymy huulilla kysyi että selviättekö pois ojasta. Minä tietty että juu ei tässä mitään ja hyviä päivänjatkoja ja onhan se kiva nähdä hevosia, etc. Kaveri myrtyneenä että sehän nauro meille..mä siihen että ei, hän hymyile meille. Varmaanhan se ajatteli että vittu mikä urpo ratissa ku ojaan ajo.

Eihän se paku siitä tietenkään noussu vaikka jaloilla soitteli polkimia kuin vanha urkuri. Kuin taivaanlahjana kuuluu mutkan takaa tuttu piikkiketjujen kilkatus..juuri sellainen ku ne ovat sopivat löysällä ja kilkattavat. Ei edes tarvinnut kättä vinkata kun jo etukuormaaja laskee alemmas ja kettinkiä ollaan kiinnittämässä keulaan. Siinä pakolliset turinat ja Ducato takaisin kovalle pinnalle. Minä tietenkin rahaa tarjoamaan niin ukko vaan toteaa että antakaas poijjaat olla.

Nämä ne on elämän suola ja antaa uskoa siihen että hyviä ihmisiä on vielä olemassa tässä maassa. Aamen.

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uusi offari? Tekniikka & Jutustelu 14 15.02.2007 16:46
Uusi offari HJ60 Chit-Chat 20 05.01.2006 16:00
Netti offari? jeeppi-eki Chit-Chat 35 18.10.2005 21:00
Katu-uskottava offari look Hencca Chit-Chat 13 11.06.2005 13:07
Tosi offari/pimp my ride offari jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 43 04.02.2005 10:25

Sivu luotu: 20:23 (GMT +2).