![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Kai sitä nyt aikuiset ihmiset osaa itte nukkumaanemonoaikansa jne päättää, ei tarvi olla toisen patistamassa/komentamassa pois tallista tai mettästä...Mulle riittää se että suunnilleen tiedän missä kundi on, tulee sitte kun kerkiää - vaikka sit seuraavana päivänä
![]() Mä teen ite samoin, jos oon mettässä/kuvauskeikalla/töissä niin tuun sitten kun tuun, jään yöksi mettään jos siltä tuntuu eikä perästä huudella eikä nalkuteta puolin eikä toisin. Pirusti kyllä pitää vettä virrata Perhonjoesta ennenkuin mä saman katon alle miehen kans muuttaisin - jollain lailla kuitenki sit alkais mun tekemisiä ja menemisiä rajoittaa.... "....Jos viittisit olla koskematta mun puukkoon ja haulikkoon...pysyt pitempään terveenä..." |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Evo II Hippo BJ-40 Kierrejouset alla!!! | Hippo | Maasturiprojektit | 79 | 24.03.2015 10:55 |
BJ kuvia , muutama uusi alla | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 30.01.2006 20:59 |
Joko on talvirenkaat alla? | ariman | Chit-Chat | 18 | 26.10.2005 14:22 |
Sähkölinjojen alla ajelu | 4x4_76 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.05.2003 19:47 |
Valot konepellin alla | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 18.02.2003 10:26 |