Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 02.02.2007, 21:35
KingKong KingKong ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.09.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 132
Perusasetus

epäilisin kokemuksen pohjalta että laatikon laakerit vaihtokunnossa...
ite en älynny vaan ajoissa joten repi kytkinlevyn siinä ohimennen vaihtokuntoon...

kun aattelee laatikon sielunelämää nelonenhan on suora pykälä.
kytketään siis kytkinakseli ja pääakseli yhteen...
kytkinakseli kun alkaa olla vinossa kun laakeri kulunut ei nelonen enää kytkeydy... ja vaihda vauhtipyörän keskelle se silmälaakeri. nissanissa se on pusla ja maksaa huimasti alta 10 ekua... se kun on kulunut ni kytkinakseli pääsee ravistamaan...

-liika on aina liikaa ja sopivasti on liian vähän...-

-Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa mitä tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi...-

-ei niin pientä vikaa etteikö löydy sopivaa lekaa...-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m patukan osia mato O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.07.2007 19:57
gr patukan välitykset? miksu1 Tekniikka & Jutustelu 4 24.01.2007 22:08
M:patukan loova KingKong O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 11.10.2006 19:57
M: patukan akselit ym.ym. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 19.04.2006 16:44
M: patukan tomaattinapaluk joker O/M/V Muut 2 22.02.2005 12:50


Sivu luotu: 22:23 (GMT +2).